22 березня 2020 в 10:00, Київ, Deloitte Ukraine, вул. Жилянська, 48, 50а

Стратегічний маркетинг: як створюються бренди Придбати електронний квиток E-ticket Ми радимо Вам обирати електронний квиток при покупці та отримати його одразу ж на e-mail!

У чому переваги електронного квитка:

  • досить лише показати його з екрану телефону перед подією без роздруковування;
  • не потрібно навіть виходити з дому, щоб отримати квиток, і витрачати свій час на його оформлення;
  • його можливо придбати 24 години на добу 365 днів на рік з будь-якого гаджету;
  • його можливо придбати, перебуваючи навіть за межами країни;
  • він доступний відразу після купування;
  • втрачений квиток легко відновити;
  • квитки можливо придбати відразу, як тільки вони з'явилися у продажу, обравши найкращі місця;
  • для проходу на захід достатньо показати лише штрих-код квитка;
  • ви берете участь в економії паперу, зберіганні лісу і йдете в ногу з часом!

9 із 10 наших покупців обирають електронний квиток!

Придбати квитки на «Стратегічний маркетинг: як створюються бренди»
Київ, Deloitte Ukraine, вул. Жилянська, 48, 50а - 22 березня 2020 в 10:00

Триденний семінар пройде 22, 28 і 29 березня.

Інформація про спікера:

Тетяна Лукинюк є викладачем курсу зі Стратегічного маркетингу в Академії «Делойт». Пані Лукинюк більше 20 років працює у міжнародних компаніях, з них 11 років у маркетингу. Кар'єру маркетолога починала в рекламних агентствах, потім працювала в маркетингу в компаніях Gallaher Plc і Coca-Cola. У 2008 році стала директором з маркетингу компанії Oriflame в Україні, а потім відповідала за всі країни СНД і Балтії (крім Росії). З 2011 року працювала директором з маркетингу провідної пивоварної компанії «Сан ІнБев Україна» (пивний бренд №1 «Чернігівське», бренди «Рогань», Staropramen, Stella Artois, Bud та інші).

Потім Тетяна вирішила розширити свою професійну експертизу і змінити маркетинг на продажі, перейшовши в компанію Mars Україна на посаду національного менеджера з продажів (категорія шоколаду). У своїй ролі Тетяна відповідала за продажі, побудову дистрибуції та якість представленості всесвітньовідомих брендів Snickers, M&M'S, Twix, Bounty, Bounty Milky Way і Mars.

У 2015 році Тетяна зробила новий крок у кар'єрі, ставши генеральним директором в компанії Red Bull. Тетяна відповідає за бізнес австрійської компанії в Україні.

З 2010 року Тетяна є викладачем у Chartered Institute of Marketing (Великобританія).

Інформація про івент:

Мета курсу: розуміння та застосування стратегічного підходу до управління бізнесом з фокусом на споживача та досягнення конкурентних переваг.

Зміст курсу

1. Введення в маркетинг:

концепції «маркетингу», «потреб» та «бажань»;

стратегічне маркетингове планування.

2. Маркетинговий аналіз:

аналіз макросередовища;

аналіз мікросередовища;

внутрішній аналіз: портфельні матриці;

SWOT;

маркетингові дослідження.

3. Маркетингові стратегії:

місія, візія та цілі компанії;

стратегії росту;

стратегії «сегментації-таргетингу-позиціонування»;

позиціонування брендів.

4. Реалізація маркетингового планування:

маркетинговий мікс, комунікаційний мікс та медіа канали;

основні показники маркетингової діяльності, критичні фактори успіху.

Результати навчання

По закінченню курсу слухачі мають отримати розуміння принципів:

проводити аналіз середовища та бізнесу з маркетингової точки зору;

встановлювати маркетингові цілі та розробляти стратегії;

застосовувати підхід «сегментація-таргетинг-позиціонування» для стратегічного планування;

розробляти послідовний маркетинговий мікс, а також набути практичних навичок та розуміння, як реалізується та контролюється маркетинговий план.

Таймінг івенту: 10.00-17.30

Навіщо відвідувати цей івент:

Розібратися, що таке маркетинг, як він може допомогти моєму бізнесу, як стати по-справжньому великим брендом.

вул. Жилянська, 48, 50а Deloitte Ukraine

Придбати квитки на Стратегічний маркетинг: як створюються бренди 22 березня 2020 в 10:00, Київ, Deloitte Ukraine по ціні від 15600 грн.

Стратегічний маркетинг: як створюються бренди відбудеться 22 березня 2020 в 10:00 в Київ, Deloitte Ukraine за адресою вул. Жилянська, 48, 50а.

Доставка квитків на Стратегічний маркетинг: як створюються бренди по місту Київ та Новою поштою по Україні післяплатою або передоплатою.

Найповніший вибір, офіційний продаж! Повернення квитка без проблем, згідно з п.6 «Умов договору публічної оферти». Доставимо кур'єром по м. Житомиру та будь-яким перевізником по Україні. Послуги: Купівля квитка в Київ, Deloitte Ukraine, Бронювання квитка, Зручне повернення квитка, Зручне повернення коштів, Доставка кур'єром, Післяплата, Передплата, Замовлення телефоном, Квиток на e-mail, Безпечний платіж, Колективні покупки.

Концерти у філармонії, театрах та клубах міста Київ 2023.

Квиткова каса Київ, Deloitte Ukraine, де ви можете придбати електронний квиток (етикет, e-ticket, eticket) на концерти та інші події.

Адреси театрів міста Київ, ціни на квитки в партер, балкон, амфітеатр, описи подій, афіша міста Київ.

У нас ціна на квитки на Стратегічний маркетинг: як створюються бренди цікавіша, ніж на bilet.zt.ua, karabas.com, concert.ua, internet-bilet.ua, kasa.in.ua, kontramarka.ua, tickets.ua, ticketsbox.com, MoeMisto.ua, hochu-bilet.com, билет.com.ua, olx.ua ,rozetka.com.ua!

Ви можете нас знайти на facebook.com, instagram.com, twitter.com, t.me, google.com, telegram, viber!



Інші події у місті Київ

Театри, клуби, розваги, фестивалі міста Київ