Стратегічний маркетинг: як створюються бренди
Київ, Deloitte Ukraine
22 березня 2020 в 10:00
Квитки від 15600 грн
Подія неактивна
Київ, Deloitte Ukraine
22 березня 2020 в 10:00
Квитки від 15600 грн
У чому переваги електронного квитка:
Триденний семінар пройде 22, 28 і 29 березня.
Інформація про спікера:
Тетяна Лукинюк є викладачем курсу зі Стратегічного маркетингу в Академії «Делойт». Пані Лукинюк більше 20 років працює у міжнародних компаніях, з них 11 років у маркетингу. Кар'єру маркетолога починала в рекламних агентствах, потім працювала в маркетингу в компаніях Gallaher Plc і Coca-Cola. У 2008 році стала директором з маркетингу компанії Oriflame в Україні, а потім відповідала за всі країни СНД і Балтії (крім Росії). З 2011 року працювала директором з маркетингу провідної пивоварної компанії «Сан ІнБев Україна» (пивний бренд №1 «Чернігівське», бренди «Рогань», Staropramen, Stella Artois, Bud та інші).
Потім Тетяна вирішила розширити свою професійну експертизу і змінити маркетинг на продажі, перейшовши в компанію Mars Україна на посаду національного менеджера з продажів (категорія шоколаду). У своїй ролі Тетяна відповідала за продажі, побудову дистрибуції та якість представленості всесвітньовідомих брендів Snickers, M&M'S, Twix, Bounty, Bounty Milky Way і Mars.
У 2015 році Тетяна зробила новий крок у кар'єрі, ставши генеральним директором в компанії Red Bull. Тетяна відповідає за бізнес австрійської компанії в Україні.
З 2010 року Тетяна є викладачем у Chartered Institute of Marketing (Великобританія).
Інформація про івент:
Мета курсу: розуміння та застосування стратегічного підходу до управління бізнесом з фокусом на споживача та досягнення конкурентних переваг.
Зміст курсу
1. Введення в маркетинг:
концепції «маркетингу», «потреб» та «бажань»;
стратегічне маркетингове планування.
2. Маркетинговий аналіз:
аналіз макросередовища;
аналіз мікросередовища;
внутрішній аналіз: портфельні матриці;
SWOT;
маркетингові дослідження.
3. Маркетингові стратегії:
місія, візія та цілі компанії;
стратегії росту;
стратегії «сегментації-таргетингу-позиціонування»;
позиціонування брендів.
4. Реалізація маркетингового планування:
маркетинговий мікс, комунікаційний мікс та медіа канали;
основні показники маркетингової діяльності, критичні фактори успіху.
Результати навчання
По закінченню курсу слухачі мають отримати розуміння принципів:
проводити аналіз середовища та бізнесу з маркетингової точки зору;
встановлювати маркетингові цілі та розробляти стратегії;
застосовувати підхід «сегментація-таргетинг-позиціонування» для стратегічного планування;
розробляти послідовний маркетинговий мікс, а також набути практичних навичок та розуміння, як реалізується та контролюється маркетинговий план.
Таймінг івенту: 10.00-17.30
Навіщо відвідувати цей івент:
Розібратися, що таке маркетинг, як він може допомогти моєму бізнесу, як стати по-справжньому великим брендом.
вул. Жилянська, 48, 50а Deloitte Ukraine
Придбати квитки на Стратегічний маркетинг: як створюються бренди 22 березня 2020 в 10:00, Київ, Deloitte Ukraine по ціні від 15600 грн.
Стратегічний маркетинг: як створюються бренди відбудеться 22 березня 2020 в 10:00 в Київ, Deloitte Ukraine за адресою вул. Жилянська, 48, 50а.
Доставка квитків на Стратегічний маркетинг: як створюються бренди по місту Київ та Новою поштою по Україні післяплатою або передоплатою.
Найповніший вибір, офіційний продаж! Повернення квитка без проблем, згідно з п.6 «Умов договору публічної оферти». Доставимо кур'єром по м. Житомиру та будь-яким перевізником по Україні. Послуги: Купівля квитка в Київ, Deloitte Ukraine, Бронювання квитка, Зручне повернення квитка, Зручне повернення коштів, Доставка кур'єром, Післяплата, Передплата, Замовлення телефоном, Квиток на e-mail, Безпечний платіж, Колективні покупки.
Концерти у філармонії, театрах та клубах міста Київ 2023.
Квиткова каса Київ, Deloitte Ukraine, де ви можете придбати електронний квиток (етикет, e-ticket, eticket) на концерти та інші події.
Адреси театрів міста Київ, ціни на квитки в партер, балкон, амфітеатр, описи подій, афіша міста Київ.
У нас ціна на квитки на Стратегічний маркетинг: як створюються бренди цікавіша, ніж на bilet.zt.ua, karabas.com, concert.ua, internet-bilet.ua, kasa.in.ua, kontramarka.ua, tickets.ua, ticketsbox.com, MoeMisto.ua, hochu-bilet.com, билет.com.ua, olx.ua ,rozetka.com.ua!
Ви можете нас знайти на facebook.com, instagram.com, twitter.com, t.me, google.com, telegram, viber!
BANGER IMPROV та Друзі – комедійне шоу Підвал Культури
Придбати квитокФренк Сінатра (Театр Оперети): Френк Сінатра Київський Національний Академічний театр оперети
Придбати квитокПодорож сузір’ями (класична програма) та Буремна планета: Подорож сузір'ями (класична програма) + Буремна планета Київський планетарій
Придбати квиток«ПОЖЕЖА» Місце проведення: МЦКМ
Придбати квитокПодорож Сонячною системою (Святкова програма) Київський планетарій
Придбати квитокПогані дороги. Театр драми і комедії «На лівому березі»: Погані дороги Київський академічний театр драми і комедії на лівому березі Дніпра
Придбати квиток