Якщо ви не отримали квиток після оплати, в першу чергу потрібно перевірити чи не потрапив він до СПАМу
Ваші квиточки також дублюються в вашому особистому кабінеті kasa.com.ua/login, де ви можете коли завгодно їх закачати.
Будьте пильними, купуйте тільки офіційні квитки! Перевірка квитка
Важлива інформація у зв'язку з введенням військового стану в Україні за посиланням
Якщо у Вас є претензії або невдоволення, включаючи питання щодо повернення коштів, Ви можете звернутись до нашої Служби врегулювання спорів.
Для цього необхідно залишити письмове звернення на адресу info@kasa.com.ua або написати на Viber: (097) 290-80-90
Ваше звернення обов'язково буде оброблено, очікуйте відповідь.
Якщо Ви звернулись з приводу повернення квитків на скасовані або перенесені заходи, то таке звернення буде негайно передано на розгляд Організатору заходу для прийняття ним рішення щодо відшкодування коштів.
Нагадуємо, що у відповідності з Законодавством України, повернення коштів за скасовані або перенесені заходи здійснюється виключно офіційним Організатором заходу, тому Ви маєте право самостійно звернутися безпосередньо до Організатора заходу.
Ознайомитись з правилами повернення коштів за квиток в Україні можна за посиланням.