10 июля 2022 в 16:00, Одесса, Одесский национальный академический театр оперы и балета, Основна сцена, пер. Чайковского, 1, тел. 782 15 09

Севільський цирульник (ОНАТОБ): Севільський цирульник Купить электронный билет E-ticket Мы советуем Вам выбрать электронный билет при покупке и получить его сразу же на e-mail!

В чем преимущества электронного билета:

  • достаточно просто показать его с экрана телефона перед концертом без распечатывания;
  • не нужно даже выходить из дому, чтобы забрать билет, и тратить время на его оформление;
  • его можно купить 24 часа в сутки 365 дней в году с любого гаджета;
  • билет можно купить находясь даже за пределами страны;
  • он доступен сразу после покупки;
  • утерянный билет легко восстановить;
  • купить билеты можно сразу, как только они появились в продаже, выбрав лучшие места;
  • для прохода на мероприятие достаточно показать только штрих-код билета.
  • вы участвуете в экономии бумаги и идете в ногу со временем!

9 из 10 наших покупателей выбирают электронный билет!

Купить билеты на «Севільський цирульник (ОНАТОБ): Севільський цирульник»
Одесса, Одесский национальный академический театр оперы и балета, Основна сцена, пер. Чайковского, 1, тел. 782 15 09 - 10 июля 2022 в 16:00

Севільський цирульник

Джоаккіно Россіні

ТРИВАЛІСТЬ

3 години з одним антрактом

ДИРИГЕНТИ:

головний диригент театру В’ячеслав Чернухо-Воліч, заслужений артист України Ігор Чернецький, Віталій Ковальчук, Маргарита Гринивецька

РЕЖИСЕР:

Тамара Форсюк

CHOIRMASTER:

Валерій Регрут

Члени постановочної групи

ДИРИГЕНТ-ПОСТАНОВНИК:

Honoured Artist of Ukraine Давид Сіпітінєр

ХУДОЖНИК-ПОСТАНОВНИК:

заслужена художниця України Наталія Бевзенко-Зінкіна

ХОРМЕЙСТЕР-ПОСТАНОВНИК:

заслужений діяч мистецтв України Леонід Бутенко

Зміст

Увертюра

Час дії – ХVIII століття, місце дії – Севілья Увертюра, яка виконується сьогодні – не оригінальна, тобто, не та, яка виконувалась з самого початку. Дивним чином партитура зникла невдовзі після першого виконання опери. Розповідають, що Россіні замінив пропажу старою увертюрою, яку він написав за сім років до того для забутої тепер опери “L`Equivoco stravagante” (“Дивний випадок”).

Дія перша

Картина перша

Фіорелло, служник графа Альмавіви, приводить на майдан перед будинком доктора Бартоло музикантів. Тут живе Розіна, в яку закоханий Альмавіва. З допомогою музик граф освідчується їй у коханні. Це легка яскрава каватина – “Ecco ridente in cielo” (“В небі сходить з посмішкою Аврора”). Але Розіну суворо опікує старий доктор Бартоло і палкому прихильнику так і не вдається її побачити. У цей час чути голос цирульника Фігаро, який розповідає про те, який він усім потрібний і незамінний. Звучить каватина “Largo al factotum della citta” (“Дорогу міському фактотуму”). Граф упізнає Фігаро і просить допомогти йому завоювати серце Розіни. З будинку виходить доктор Бартоло, буркочучи про те, що сьогодні, нарешті, він влаштує своє одруження з Розіною. Це чують граф і Фігаро. Обидва змовники вирішують діяти швидко. Користуючись відсутністю Бартоло, Альмавіва співає канцону “Se il mio nome” (“Якщо хочете знати моє ім’я”) і цього разу представляється Ліндором. Розіна з’являється на балконі, але раптом швидко щезає. Граф досить легко вмовляє Фігаро допомогти йому, пообіцявши щедру винагороду. Вони співають веселий дует “All`idea di quell metallo” (“Думка одна – роздобути метал”). Метикуватий Фігаро відразу ж придумує, як чинити: Альмавіва може переодягтися солдатом і увійти в будинок Бартоло з вимогою стати на постій, а щоб відвести будь-які підозри – ще й прикинутися п’яним. Ця ідея подобається графу. Він увесь в передчутті майбутнього щастя, Фігаро ж радіє своєму заробітку.

Картина друга

Події відбуваються в будинку доктора Бартоло Розіна співає свою знамениту колоратурну арію “Una voce poco fa” (“Ще зовсім недавно чийсь голос”), в якій розкриває свої почуття до Ліндора. З’являється Фігаро. Розіна недовго, але сердечно розмовляє з ним, а потім – менш щиро – з доктором Бартоло, який перервав їх бесіду. Приходить дон Базиліо, учитель музики Розіни. Він розповідає своєму старому другу, доктору Базиліо, що в місто прибув граф Альмавіва, таємний коханий Розіни. Дон Базиліо пропонує доктору позбавитись від графа, звівши наклеп та скомпрометувавши його. Хвала наклепу і пліткам звучить в арії дона Базіліо “La calunnia e un venticello” (“Наклеп – це вітерець”). Після цього йде діалог між Фігаро й Розіною, в якому цирульник розповідає дівчині, що бідний молодик по імені Ліндор закоханий в неї і що з її боку було б мило написати йому листа. Розіна насправді вже написала листа і дає його Фігаро, аби той передав Ліндору, – дует “Dunque io son” (“Це я? О, як мило”). Бартоло помічає, що Розіна писала листа й вибухає гнівом. Дівчина намагається обманути свого старого опікуна, але той все розуміє і співає арію “A un Dottor della mia sorte” (“Янедармадокторзіркий”. ВіннаказуєРозінібезвихідносидітивсвоїйкімнаті. Незабаромприходить, прикинувшисьп’яним, переодягненийсолдатомграфАльмавіваізаявляє, щойогонаправилинапостійвбудинокдоктора “Ehi, di casa…buona gentn…” (“Ей, квартиру для постою”). Протести доктора Бартоло не допомагають. Переодягнений Альмавіва погрожує, кричить, і при цьому подає знак Розіні, що він – Ліндор. До цієї сцени один за одним долучаються служниця Берта, цирульник Фігаро та учитель музики Базиліо. Безлад посилюється. Зачувши гамір в будинок заходить варта. Удаваного солдата намагаються заарештувати, але він показує офіцеру папір, в якому вказане його справжнє ім’я. Усі здивовані. Перша дія закінчується прекрасним дев’ятиголосим хором, в якому кожен учасник визнає, що вся ця ситуація абсолютно абсурдна “Mi par d`esser colla testa” (“Стільки гамору, крику, лайки, що до тями прийдеш не скоро”).

Дія друга

Картина перша

Граф Альмавіва приходить в дім доктора Бартоло в новій личині, цього разу – дона Алонсо, вчителя музики. Він говорить, що прийшов замінити дона Базиліо, який захворів, і дати урок Розіні. А коли Бартоло йому не вірить, він показує записку Розіни, стверджуючи, що вона потрапила до нього випадково і що її можна використати для зведення наклепу на графа Альмавіву. Бартоло погоджується. Починається урок. Россіні написав для цього епізоду пісню “L`Inutile precauzione” (“Даремна пересторога”) – так, як спочатку звучав підзаголовок опери. Доктору Бартоло не подобається ця “сучасна” музика і він співає старомодний сентиментальний романс “Quando mi sei vicina, amabile Rosina” (“Коли, часом, сидиш ти, Розіна, зі мною”). З’являється Фігаро з тазиком для бриття: він наполягає на тому, що доктора необхідно побрити. Поки обличчя Бартоло у мильній піні, закохані домовляються про втечу. Приходить дон Базиліо. Звичайно, він зовсім не хворий, але в чарівному квінтеті кожен переконує його в тому, що у нього скарлатина. Непомітно отримавши від графа солідний гаманець, дон Базиліо йде додому “лікуватись”. Доктор Бартоло з усіх сил намагається підслухати розмову Розіни та дона Алонсо (Альмавіви), і хоча цирульник всіляко намагається завадити, доктору це вдається. Він чує, як Альмавіва розповідає дівчині про її записку, що так йому допомогла. Доктор Бартоло виганяє всіх з дому. На сцені з’являється служниця Берта, у якої є всі підстави поскаржитись в своїй арії на те, що в цьому будинку немає й хвилини спокою “Il vecchiotto cerca moglie” (“Старенький вирішив одружитись”).

Картина друга

Оркестрова музика створює ілюзію зливи наприкінці літнього дня. Тремоло віолончелей нагадують гуркіт грому, піццікато скрипок – краплини дощу. У темній кімнаті спочатку з’являється Фігаро, а за ним – граф Альмавіва, закутаний в плащ. Вони готові до втечі. Але спочатку їм треба переконати Розіну в тому, що їхні наміри благородні. Граф відкриває дівчині своє справжнє ім’я. Всі готові до втечі – звучить терцет “Zitti, zitti” (“Тихіше, тихіше”). Але раптом виявляється, що драбини немає! Несподівано з’являються дон Базиліо й нотаріус, за якими послав Бартоло. Граф Альмавіва підкуплює їх, аби вони зареєстрували його шлюб з Розіною. Ледь встигло закінчитись поспішне укладання шлюбу, як повернувся Бартоло у супроводі офіцера й солдат. Тут все проясняється. Фігаро йде – він зробив усе, що міг. Звучить ансамбль з хором “Di si felice innesto” (“Турботи й хвилювання розсіялись, як дим”).

Gioachino Antonio Rossini (1792 – 1868)

Он звуки льёт – они кипят.

Они текут, они горят.

Как поцелуи молодые,

Все в неге, в пламени любви,

Как зашипевшего аи

Струя и брызги золотые…

О. Пушкін

«Божественний маестро» – так називав великого італійського композитора Генріх Гейне, який вбачав в Джоаккіно Россіні «сонце Італії, яке розсипає свої дзвінкі промені на увесь світ». Оноре де Бальзак, прослухавши «Мойсея» Россіні, сказав: «Ця музика піднімає схилені голови і вселяє надію у найлінивіші серця». Приїхавши у вересня 1824 року до Відня, німецький філософ Георг Гегель вирішив відвідати один із спектаклів Італійського театру. Прослухавши «Отелло» Россіні, він написав дружині: «Поки у мене вистачить грошей, щоб ходити в італійську оперу і оплатити зворотній проїзд, я залишаюся у Відні». За місяць перебування в столиці Австрії, філософ по разу відвідав усі спектаклі театру і дванадцять разів – оперу «Отелло». Петро Ілліч Чайковський, вперше прослухавши «Севільського цирульника», записав у щоденнику: «Севільський цирульник» назавжди залишиться незрівнянним зразком… Тих невдаваних, самовідданих, нестримно захоплюючих веселощів, якими бризкає кожна сторінка «Цирульника», того блиску і витонченості мелодії й ритму, якими сповнена ця опера, – не можна знайти ні в кого». Стендаль, який був свідком шаленого успіху італійського композитора, констатував: «Слава Россіні може бути обмежена тільки кордонами всесвіту». Доля була прихильною до Россіні в усьому: у творчості, в житті, в коханні і в славі. Джоаккіно Россіні народився 29 лютого 1729 року в маленькому італійському містечку Пезаро. Батьки були музикантами і гастролювали, тому хлопчик ріс під доглядом бабусі. Особливої наполегливості у вивченні наук юний Россіні не проявляв, оскільки мріяв про інше – стати найзнаменитішим співаком Італії. У юного Россіні був дуже гарний голос – надзвичайно чисте сопрано. Його називали «хлопчиком з незвичайним голосом». Для підтримки сім’ї дванадцятирічний Джоаккіно почав заробляти як півчий у церквах Болоньї, а Джузеппе Россіні брав сина з собою на гастролі. Оркестрантів вражала легкість, з якою Джоаккіно читав ноти, співав і акомпанував прямо з аркуша. У 1806 році Россіні вступив до Болонського музичного ліцею, в якому навчався відразу у трьох класах – віолончелі, контрапункту і роялю. Пізніше маестро згадував: «Я надто явно відчував, що моя занадто багата природа не створена для того, щоб підкорюватися постійній, наполегливій праці, і через це з часом люб’язний падре Маттеї піддав мене анафемі, назвавши «безчестям своєї школи». Після закінчення ліцею вісімнадцятирічний Россіні повністю присвятив себе творенню музики. Чутки про талановитого юнака-композитора долетіли до міланського театру «Ла Скала» і з ним уклали договір на створення опери. У 1812 році в «Ла Скала» була поставлена перша опера Россіні «Пробний камінь». Юний красень, життєрадісний і дотепний співбесідник, до того ж відомий композитор (незважаючи на свої двадцять років) Джоаккіно відразу ж завоював серця публіки, імпресаріо, акторів і прекрасних дам. «Опера ця створила в театрі епоху радості і захвату; натовпи людей прибували в Мілан з Парми, П’янченци, Бергамо і Брешії… Россіні став першою людиною свого краю; усім хотілося, що б там не було, побачити його», – писав Стендаль в біографічній книзі про Россіні. Перемога в «Ла Скала» висунула Россіні в лави перших оперних композиторів. Протягом наступних двох років були написані опери «Кір у Вавилоні», «Танкред» та «Італійка в Алжирі», поставлені в багатьох театрах Італії. Россіні став справжнім кумиром італійців. У 1815 році Россіні приїхав до Неаполя. На той час він уже написав чотирнадцять опер, в майбутньому мав створити ще двадцять п’ять. Йому тільки-но виповнилось двадцять три роки. В Неаполі, серед співаків трупи Барбайя, провідне місце посідала співачка Ізабелла Кольбран – красуня-іспанка з надзвичайним голосом. Молодого композитора настільки полонили талант і краса співачки, що всі наступні опери, створювані для неаполітанських театрів, Россіні писав в розрахунку на її виконання. Спільна творчість настільки зблизила їх, що в решті решт вони одружились. Протягом 1816 – 1823 років одна за одною з’являються нові опери Россіні. Кращі з них ось уже майже два століття не сходять зі сцен оперних театрів світу – «Отелло», «Арміда», «Попелюшка», «Сорока-злодійка», «Севільський цирульник», «Аделаїда Бургундська», «Ерміона», «Магомет II», «Семираміда». Незабаром Россіні отримав від міністра французького королівського двору пропозицію обійняти посаду директора «Театр Італьєн» в Парижі. Кар’єра композитора в столиці Франції була карколомною. Через два роки він отримав звання генерального інспектора співів та композитора його величності; у 1827 році йому надали почесну посаду в королівському почті; потім він став членом Ради з управління королівськими музичними школами і членом комітету оперного театру. Останній оперний твір, написаний Россіні – опера «Вільгельм Телль», прем’єра якої відбулась 3 серпня 1829 року. Після цього тридцятисемирічний композитор практично відійшов від музики. Його не раз вмовляли знову взятися за написання опер, але він завжди відповідав відмовою. Чому? Ось уже понад 150 років це питання турбує дослідників. Сучасники називали це загадкою століття, оточуючи цю обставину всілякими домислами. Незабаром після прем’єри «Вільгельма Телля» Россіні облаштувався в Болоньї, а 1855 року повернувся в Париж, і там, оточений загальною шаною, провів останні тринадцять років життя. На віллі Пассі у Россіні збиралися артисти, літератори, аристократи, які любили музику. Так було завжди і скрізь – двері будинку композитора були відкриті для всіх. Тут не можна не сказати про ще один талант Россіні – кулінара й гурмана. Композитор вважав високу кулінарію й прекрасну музику «двома деревами одного кореня». Сам маестро увічнив свою пристрасть у фортепіанних п’єсах «Чотири закуски» («Редиска», «Анчоуси», «Корнішони», «Олія») та «Чотири десерти» («Інжир», «Мигдаль», «Горішки», «Виноград»). Протягом майже сорока років, які минули після створення «Вільгельма Телля», Россіні написав велику кількість фортепіанних та вокальних мініатюр, переважна частина яких об’єднана під назвою «Гріхи моєї старості». Композитор створив і два великі багаточастинні вокально-симфонічні твори –“Stabat mater” (1842) та “Маленьку урочисту месу” (1863-1864). Широко відомий також вокальний цикл Россіні “Музичні вечори”. Джоаккіно Россіні не стало 13 листопада 1868 року. У 1887 році на прохання уряду Італії прах Россіні перевезли на батьківщину й урочисто поховали у Флоренції поряд з могилами Мікеланджело та Галілея – великих синів Італії.

Про подію

Лібрето Чезаре Стербіні за мотивами однойменної комедії П’єра Огюста Карона де Бомарше.

Отдохновенье мозгу и душе для девушек и правнуков поныне: оркестровать улыбку Бомарше мог только он, эоловый Россини

— Ігор Северянін

«Севільський цирульник» – опера-буффа за французькою п’єсою – одна з тих, про які Стендаль говорив, що потрібно закривати очі на всі недоладності і «тільки помирати від сміху і задоволення». Джоаккіно Россіні написав оперу «Севільський цирульник» в дивовижно короткий строк – за двадцять днів (інші джерела стверджують, що опера писалась близько двох тижнів). Над жодною з опер Россіні не працював з таким завзяттям, як над цим твором. За його особистим зізнанням, він «творив музику скрізь: і коли гуляв, і коли їв, і коли стояв, лежав, одним словом – постійно». Вперше опера була поставлена на сцені римського театру «Арджентіна» 20 лютого 1816 року. Втім, «Севільський цирульник» – не первісна назва цієї опери, хоча вона й основана на однойменній п’єсі П»єра Огюста Карона де Бомарше. Спочатку опера Россіні називалась «Альмавіва, або марна пересторога». Причиною для перейменування опери стало те, що «Севільський цирульник» був покладений на музику Джованні Паізелло ще тридцять років тому. Але, незважаючи на перейменування, прихильники старого метра влаштували гамір на прем’єрі опери Россіні і освистали її. Говорили, що Россіні крадькома покинув театр. Недоброзичливцям допомогла й низка випадковостей, що трапились під час спектаклю: актор, який виконував роль Базиліо, упав і поранився; у Альмавіви під час серенади на гітарі лопнула струна; на сцені в дуже невдалий момент з’явилася кішка. Наступного вечора, всупереч очікуванням, зал був переповнений. Глядачі прийшли розважитися, можливо, в надії, що каскад випадковостей повториться знову. Але опера склала зовсім інше враження, вона підкорила всіх. Захоплена публіка аплодувала кожній арії! «Мій «Цирульник» з кожним днем користується все більшим успіхом, – писав Россіні, – і навіть до найзапекліших противників нової школи він зумів так підлизатися, що вони мимоволі починають все сильніше любити цього спритного хлопця». «Севільський цирульник» поклав початок європейській славі Россіні. Перша постановка в Росії відбулась у 1821 році в Одесі, вистава йшла італійською мовою. Наступного року «Севільському цирульнику» аплодували в Петербурзі. До речі, заключна сцена у фіналі опери – секстет з хором “Di si felise innesto” (“Турботи і хвилювання розсіялись, неначе дим») – побудована на темі російської народної пісні «Ах, навіщо город городити». Її мотиви, звичайно, змінені, іншим став ритм, але впізнати наспів можна. Верді писав: «…я все одно вважаю, що «Севільський цирульник» за своїм багатством ідей, за яскравістю комічного звучання і правдою декламації є найпрекраснішою з усіх існуючих опер-буффа».

Дійові особи

ФІГАРО, ЦИРУЛЬНИК:

Богдан Панченко

РОЗІНА, ВИХОВАНКА БАРТОЛО:

Аліна Ворох, Анастасія Голуб, Надія Сичук, Анастасія Мартинюк, Зореслава Долга

ГРАФ АЛЬМАВІВА:

заслужений артист України Владислав Горай

БАРТОЛО, ДОКТОР МЕДИЦИНИ, ОПІКУН РОЗІНИ:

Юрій Дудар

БАЗІЛІО, УЧИТЕЛЬ МУЗИКИ РОЗІНИ:

народний артист України Василь Навротський, заслужений артист України Дмитро Павлюк, Сергій Узун

БЕРТА, СЛУЖНИЦЯ БАРТОЛО:

People's Artist of Ukraine Лариса Зуєнко, Наталія Каданцева, Марина Годулян, Ілона Скрипник

ФІОРЕЛЛО, СЛУГА ГРАФА:

Олексій Грузін, Василь Добровольський

ОФІЦЕР:

Олексій Грузін, Василь Добровольський

Купить билеты на концерт Севільський цирульник (ОНАТОБ): Севільський цирульник 10 июля 2022 в 16:00, Одесса, Одесский национальный академический театр оперы и балета, Основна сцена по цене от 220 грн.

Севільський цирульник (ОНАТОБ): Севільський цирульник состоится 10 июля 2022 в 16:00 в Одесса, Одесский национальный академический театр оперы и балета, Основна сцена по адресу пер. Чайковского, 1, тел. 782 15 09.

Доставка билетов на Севільський цирульник (ОНАТОБ): Севільський цирульник по городу Одесса и Новой почтой по Украине наложенным платежем или предоплате.

Самый полный выбор, официальная продажа! Возврат билета без проблем, согласно п.6 «Условиям договора публичной оферты». Доставим курьером по г.Житомиру и любым перевозчиком по Украине. Услуги: Покупка билета в Одесса, Одесский национальный академический театр оперы и балета, Основна сцена, Бронирование билета, Удобный возврат билета, Доставка курьером, Заказ по телефону, Билет на e-mail, Безопасный платеж, Коллективные покупки.

Концерты в филармонии, театрах и клубах города Одесса 2018.

Билетная касса Одесса, Одесский национальный академический театр оперы и балета, Основна сцена, где вы можете купить электронный билет (етикет, e-ticket, eticket) на концерты и другие события.

Адреса театров города Одесса, цены на билеты в партер, балкон, амфитеатр, описание представлений, афиша города Одесса.

Популярные места Одесса: «Ibiza», Зеленый театр, М І Н І С Т Е Р С Т В О КУЛЬТУРИ УКРАЇНИ Одеський національний академічний театр опери та балету, Куликово поле, Palladium, Одесская государственная филармония, Одесский академический русский драматический театр (Драмтеатр), ITAKA, Одесский национальный академический театр оперы и балета, Театр музыкальной комедии, Концерт-холл «САДЫ ПОБЕДЫ», Dogma Club «Ministerium», ДК Политеха, Одесский Украинский театр им. В. Василька, Beach-club «ПляжНик», Ж/д вокзал, Еврейский Культурный Центр «Beit Grand», Одесская Киностудия (Арт-центр Веры Холодной), Терминал 42, Музей интересной науки, Bono Beach Club, Гостиница Моцарт, Одесский академический русский театр, ДК Политеха (ОНПУ), Одесский Культурный центр, Одесская областная филармония, Одесская областная филармония, Банкетный дом Ренессанс, Концерт-Холл Одесса, Соборная площадь, у фонтана, Стадион Спартак, Concert-Hall Underpub, Отель «Черное море» Парк Шевченко, Зеленый Театр, Одесская киностудия, Mantra Beach Club, Театр музкомедии, More music club, Trueman, Отель Аркадия, Одесский морской вокзал, Одеський державний цирк, Ночной клуб Ibiza, ITAKA Beach Resort & Night Club, Дом Павловых, Арт-клуб «Шкаф», Jennifer, Отель Айвазовский, Impact Hub, Дивергент Хаб, Choice Club, Французкий Бульвар, Urban Music Hall, Одеський обласний академічний російський драматичний театр, Арт-кафе «Шкаф», Black Sea Hotel, Театр Камерата, Театр оперы и балета, Морвокзал, Комплекс «Ок. Одесса», Дом Клоунов, Театр на Чайной, Русский театр, Филармония, Еврейский Культурный Центр, Театр Юного Зрителя, IBIZA, Ночной клуб WESTERN, Украинский театр, Bright On Beach, Концерт-холл "Одесса" 2, Ренессанс, Немецкая Евангелическо-Лютеранская Церковь, Зелёный театр (Одесса), Одеський академічний театр музичної комедії імені М. Водяного, Ночной клуб «Palladium», Отель «Черное Море», Интеллект клуб N1, Дом Клоунов, Ресторан «PARK HALL», FRESH MARKET, Центральная городская библиотека, Отель «Центральная», Дворец спорта, Nice Club, ОНУ ім.І.І.Мечникова, Дворец спорта Одесса, True Man, Дом Ученых, БЦ Kadorr City Mall, Концерт-Холл Сады Победы, Ок Одесса, ТЕПЛО, Центральная библиотека , коворкинг-холл, PORT, RED Line, Горпляж, Red Line, Стадион «Спартак», Одеський театр юного глядача, Одесский областной театр кукол, ITAKA Beach Resort, Одесский областной академический русский драматический театр (Драмтеатр), Італійський бульвар, 15, Горпляж, Одеська обласна філармонія, Пляж «Zanzibar», Летний театр Морвокзал, Стадион Черноморец, Концерт Холл «Одеса», Єврейский культурний центр «Beit Grand», Аэродром «Гидропорт», Летний Театр «Морвокзал», Beach club Underhill, Ресторан Гранд Європа в будівлі Морвокзалу, Одеський академічний театр музикальної комедії імені М. Водяного_v.1, Театр Перуцкого, Одеський Національний Академічний театр Опери та Балету_v.1, Одеський академічний український музично-драматичний театр ім. В. Василька, Дельфинарий НЕМО, Ночной клуб "Palladium", Концерт-холл «Одесса», Beit Grand, Єврейский культурний центр «Beit Grand»_v.1, Бизнес-центр Kadorr, Отель «Orange», Український театр_Одеса, Отель IL Decameron, Минус 1 уровень в Kadorr City Mall в Аркадии, Стеклянній павильон ТРЦ «Ривьера», Ресторан-клуб Vandal, Банкетный дом «Ренессанс», Театр музкомедии (ОАТМК им. М. Водяного), Одеський обласний академічний російський драматичний театр_v.1, SINIY CRAB, ТОЦ KADORR, Secret Place, Ресторан Мед і Пиво, Театр ТЕО, Barbell Baza, Привокзальная пл., 2, Kukla Art Space, Український театр_Одеса v.1, Отель Marlin, Одеса (7 км), Место сбора ул. Старопортофранковская, 24/1, Летний театр «Горсад», Летняя концертная арена МОРВОКЗАЛ, Odessa Factory Group, Одесский Центр Каякинга, Територія Одеської кіностудії, Приморський бульвар, 7(возле памятника Дюку де Ришелье), Галерея Underground, Преображенская, 25 (памятник Вере Холодной), Соборная площадь, у входа в Собор, Французский бульвар, 32 (вход с Шампанского переулка), Угол Французского и Итальянского бульваров, около парковки Музкомедии, Конференц-зал Wall Street, Raziotel Маренеро, Зал Концертный сервис, Кафе «Экватор», Театр ТЕО, Морський вокзал, 17-й причал, біля Свято-Миколаївського Храму і яхт-клубу, Аркадийская аллея, 1, кафе -мороженое Lorenzo, Главный вход Оперного театра, Дерибасовская, 9 (угол улиц Дерибасовской и Ришельевской), Соборная площадь (памятник Воронцову), Место встречи: Бунина, 7, Будинок офіцерів, Соборная площадь, Авторынок «У двух столбов», Екатерининська площа, 3, Отель «Александровский», Преображенская, 11, Двор Scena, Памятник Г.Г. Маразли, MBarGo, Место встречи: ул. Нежинская, 66 (возле трамвайной остановки, рядом с Тираспольской площадью), угол ул. Пушкинской и ул. Пантелеймоновской, угол ул. Екатерининской и ул. Пантелеймоновской, угол ул. Еврейской и ул. Екатерининской, Одеський академічний музично-драматичний театр ім. В. Василька, BEERTEKA, Парк Шевченко, Место сбора ул. Разумовская, 33, Летний театр Gorsad, ул. Дворянская, 2, ОНУ им. Мечникова, Причал 17 яхт-клуба на Морвокзале, Urban Space, Яхт-клуб «Совіньон», Пансионат Совиньон, Концертна зала «Депо» музею КП «Одесміськелектротранс», Резиденция «Одесский дворик», Археологический музей, Место встречи: ул. Ришельевская, 78, ул. Приморская, 42, ТРЦ «City center», Місце зустрічі: ріг вулиць Канатної і Буніна, Место встречи: Костел на Гаванной, 5, Место встречи: угол улицы Пионерской и Французского бульвара, Место встречи: Институт Филатова, Место встречи: Одесская киностудия (Французский бульвар, 33), Место встречи: Канатная, 8 - Морское училище им. Маринеско (конец на Соборной площади), Место встречи: Литературный музей (ул. Ланжероновская, 2), Место встречи: 2-й Разумовский переулок, 3-б, Место встречи: Преображенская/Успенская ул., около Собора, Место встречи: угол улиц Коблевской и Ольгиевской, Место встречи: Еврейская,43 (возле здания СБУ), Место встречи: улица Мечникова, 104 (кинотеатр «Родина»), «Планета кіно» ТРЦ «City Center», Место встречи: вход в музей Западно-восточного искусства, Место встречи: Театр музыкальной комедии (Пантелеймоновская, 3), Место встречи: Гостиница Лондонская, Art Hall Ministerium, Скульптура «Лаокоон», Место встречи: Памятник Апельсину - бульвар Жванецкого, Гостиница Лондонская, Radioactive Arcadia, Premier Hotel Odesa, Одесский национальный академический театр оперы и балета, Одесская областная филармония, Украинский театр, Украинский театр, Театр музкомедии (ОАТМК им. М. Водяного), Театр юного зрителя, где вы можете всегда у нас купить билет.

У нас цена на билеты на Севільський цирульник (ОНАТОБ): Севільський цирульник ниже, чем на bilet.zt.ua, karabas.com, concert.ua, internet-bilet.ua, kasa.in.ua!



Другие события в городе Одесса

  • Купить билет на Бал Чорного моря (ТЮГ Одеса) в Театр юного зрителя Театр юного зрителя

    Бал Чорного моря (ТЮГ Одеса) Театр юного зрителя Театр юного зрителя

    Купить билет
  • Купить билет на Аїда (ОНАТОБ): Аїда в Одесский национальный академический театр оперы и балета (Незручні) Одеський національний академічний театр опери та балету

    Аїда (ОНАТОБ): Аїда Одесский национальный академический театр оперы и балета (Незручні) Одеський національний академічний театр опери та балету

    Купить билет
  • Купить билет на Івасик-Телесик (ТЮГ Одеса) в Театр юного зрителя Театр юного зрителя

    Івасик-Телесик (ТЮГ Одеса) Театр юного зрителя Театр юного зрителя

    Купить билет
  • Купить билет на Кайдаші (Український театр) в Украинский театр Украинский театр

    Кайдаші (Український театр) Украинский театр Украинский театр

    Купить билет
  • Купить билет на Маленький принц (ТЮГ Одеса) в Театр юного зрителя Театр юного зрителя

    Маленький принц (ТЮГ Одеса) Театр юного зрителя Театр юного зрителя

    Купить билет
  • Купить билет на Глеб Самойлов & The MATRIXX. Тёмная Сторона в Театр музыкальной комедии Центральный зал

    Глеб Самойлов & The MATRIXX. Тёмная Сторона Театр музыкальной комедии Центральный зал

    Купить билет

Театры, клубы, фестивали города Одесса